2014. június 19., csütörtök

Prológus

A nevem Lucy. Lucy Crossen. 17 éves vagyok. Imádom a zenét. Van tehetségem a tánchoz, azt hiszem... Minden álmom, hogy találkozhassak az R5-tel. Azon belül, Rossal. Nem tudom, nem is biztos, de úgy érzem mintha ismerném őt... Ez lehet, hogy butaság, de nem tudom...
A szüleimet 2004-ben veszítettem el, mert egy repülő balesetben meghaltak... Szívem szerint még most is gyászolom őket, de próbálom rejteni... Sosem hittem volna, hogy egyedül leszek 17 évesen és nem a szüleimmel, de nem tudhattam előre... Az egyik barátnőm segítségével álltam talpra és ha ő nincs, akkor én még most is fekete ruhákban járnék és minden egyes nap itthon ülnék és zokognék. Sok minent köszönhetek neki... Sőt, rengeteg dolgot! Magányom miatt Parisból Los Angelesbe költöztem...  Nem kedvelem a nagyvárosokat, de nagyon magányos vagyok, szóval... Meg az R5 is itt van, de nem hiszem, hogy találkozom velük... A következő részekből több minden is kiderül rólam!

2 megjegyzés:

  1. Hm..... Kíváncsi vagyok mi lesz az első részben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy felkeltette az érdeklődésed! (:
      Big hug,
      Kriszti

      Törlés