2014. június 21., szombat

2.rész - Randi?

Bevallom nagyon nem vagyok büszke magamra a teljesítményem miatt, mivel sokat várattalak titeket a második résszel... Ezért bocsánatot kérek! De hát megérkezett, szóval remélem tetszik! Jó olvasást!:)



Csendes reggelre keltem. Rydel még mindig az ágyában kellemesen szundikált.
-Szia!-lépett be az ajtón suttogva Ross.-Delly alszik?-nézett az említett személy ágya felé.
-Igen.-suttogtam én is.
-Akkor nem keltem fel.-csukta be az ajtót, mielőtt elment.
Visszadőltem és vártam, hogy Rydel felkeljen. Egy idő után fel is kelt, aztán kimászott az ágyból. Elkezdett dúdolászni és táncolni a szoba közepén.
-Delly drága... Te mit szívtál?-nevettem.
-Boldogságot!-felelte, miközben még mindig ugrált.
-Jól van akkor!-nevettem, majd én is felkeltem, s lesétáltam a konyhába. Bekapcsoltam a kávéfőzőt és elkészítettem azzal a (egyértelmű) kávémat. Miután elfogyasztottam azt, felrohantam a fürdőbe. Benyitottam, s megcsodálhattam Rikert póló nélkül.
-Ömh... Bocsi...-szóltam zavartan, miután észrevett.
-Semmi gond. Már végeztem.-mosolygott, és elhaladt mellettem. A csaphoz sétáltam, elővettem a -már tegnap este kikészített- fogkefémet és elkezdtem a fogamat mosni, miközben a lábammal ritmusosan doboltam a padlón. Végeztem, megmostam az arcom és kimentem a fürdőből. Rydel szobája felé indultam, de figyelmetlenségem miatt belebotlottam Rossba. Felnéztem rá. Csak mosolygott, én pedig úgy nézhettem ki, mint egy rajongó, aki először látja élőben azt a gyönyörű mosolyt. Vagyis csak tegnap óta ismerem, szóval ez igaz lehet...
Nem szóltam semmit, mivel elmerültem a gyönyörű barna szemeiben.
-Bocsi...-pirultam el.
-Nincs gond.-kacsintott és elment mellettem.
-Ross!-szóltam utána kicsit zavartan. Megfordult.-Nem lenne kedved ma elmenni valahova?-a fejem rák vörös lehetett.
-De!-mosolygott.-Egy félóra múlva a nappaliban legyél!-haladt el mellettem, egyenesen a szobájába, mielőtt bármit is szólhattam volna. Leütött fejjel sétáltam Rydel ajtaja elé, majd mikor felemeltem a fejem, vele nézhettem szemet. Ijedtemben megugrottam.
-Szóval már a második napodon randit szervezel?-húzogatta a szemöldökét.
-Mi?!-akadtam ki.-Ez nem randi!-tagadtam le, bár én magam is tudtam, hogy ez egy randi. Várjunk... randi?!
-Aha...-forgatta a szemét mosolyogva.-Na gyere, nézünk neked valami ruhát!-ragadta meg a kezem, majd húzott a gardróbjáig.-Üm...-nézelődött.
-Rydel, nem kell kiöltöznöm, még azt hiszi, hogy akarok tőle valamit!-motyogtam a háta mögött.
-Miért nem akarsz?-kérdezte tök közömbösen és úgy, mint aki már tudja a választ.
-Hát....-pirultam el.-Nem hiszem...-néztem kínosan a másik irányba.
-Olyan kis hazug vagy...-nevetett, majd a kezembe nyomott egy fekete, pánt nélküli koktélruhát.
-Ezt elfelejtheted.-néztem végig a ruhadarabon.-Ezt nem fogom fel venni!-néztem a szemébe.
-Akkor rád erőszakolom!-fenyegetett.
-Kapj el!-nyújtottam ki rá a nyelvem és futottam ki a szobából.
Kergettük egymást és szinte az egész ház tőlünk zengett. Ahogy futottam végig a folyosón vetettem hátra egy pillantást és ismét belebotlottam valakibe, és az a valaki Ellington volt.
-Ellington, te hogy kerülsz ide?-kérdeztem hadarva. aztán hátra pillantottam és ahogy megláttam Rydelt a ruhával futni felém, Ell mögé bújtam és erősen szorítottam magam hozzá.
-Mi a....?!-értetlenkedett Ell.
-Oké Delly, felveszem, csak ne ölj meg!-adtam meg magam.
-Helyes!-rángatott a fürdőig, majd belökött a ruhával együtt. Felhúztam a göncöt, majd kimentem a fürdőből.-Wow!-ennyi volt a reagálása Rydelnek.
Adott egy -a ruhához illő- cipőt, megcsinálta a hajam és már kész is voltam a randira. Nagyon tetszett, de...
-Na, menj!-lökdösött kifele. Mikor leértem a nappaliba, Ross már lent várt. Felém fordult, és elnyílt ajkakkal nézett végig rajtam, mire elpirultam. Kicsit kellemetlen volt, hogy rajtam nem mindennapos ruha van, rajta meg egy farmer és egy pulcsi, ami aranyos, mert kicsit bő neki.
-Mehetünk?-törtem meg a kínos csendet.
-Persze!-eszmélt fel és indult el az ajtó felé. Beültünk a kocsijába, s elindultunk valamerre. Iszonyú meleg volt és még ráadott, hogy fekete ruha volt rajtam.
-Gyönyörű vagy.-szólt halkan. Elmosolyodtam kedves bókján. 
-Köszönöm.-köszöntem meg.-Hova megyünk?
-Titok.-mosolygott.
Az út további része csendesen telt. Imádkoztam, hogy ne olyan helyre vigyen, ahol az emberek nincsenek kiöltözve. Arra eszméltem fel, hogy Ross leparkolt és már szállt is ki a kocsiból, ahogy én is. A partnál voltunk....
-Nincs fürdőruhám!
-Számítottam erre.-mosolygott elnézően.
-Oh, szóval hoztál nekem? Mióta vannak lányos fürdőruháid?-rám jött a szájmenés. Ő csak nevetve ment tovább.-Hol öltözök át?
-Előttem átöltözhetsz!-vigyorgott.-Vagy majd ott!-mutatott egy kis házra közel a vízhez.
-Wow, az a tiéd?
-Egész hétre.
Én, mint egy óvodás, futottam oda a házhoz és rontottam be oda, míg' Ross csak lassan bicegett. 
Elbűvölő volt az egész hely. A nappaliban foglaltam helyet és vártam Rosst. Az említett személy pár perc múlva be is toppant, egy dobozzal a kezében. 
-Itt a fürdőruhád.-nyomta a kezembe. 
-Köszi.-mondtam, majd a fürdőbe rohantam. Felvettem a fekete, kétrészes fürdőruhát és felkötöttem a hajam. Visszamentem a nappaliba, de Ross már nem volt ott. Kimentem a házból, és Ross ott volt a víznél. 
-Kész vagyok.-sétáltam mellé. 
Már rajta is fürdőgatya volt. Rám nézett, majd végignézve rajtam elvigyorogott. Hirtelen felkapott és a vízbe vitt. 
-Ha elengedsz, megöllek!-kapaszkodtam belé.
A víz már a derekáig ért, így én feljebb húztam a lábam.
-Félsz kicsi lány?-nevetett.
-Nem, de ezer százalék, hogy hideg...
-Megnézzük?-engedett lejjebb, mire felsikítottam.-Nyugi már!
Lassan közelebb hajolt. Ajkait az enyémhez nyomta, de kínosan fordultam a másik oldalra. Nem szabad, nem szabad, nem szabad.
-Vigyél ki!-suttogtam. Felsóhajtott és a partra vitt. Én berohantam a házba és bezárkóztam a fürdőbe, amíg átöltöztem. A kád szélére leültem és csak leütve a fejem bámultam a semmibe. 

2 megjegyzés:

  1. Spanyolt tanulok szóval MUY BIEN FANTASTICÓ ez a rész :DDD Imádom és nagyon siess a következővel!! Különösen tetszett a vége (közhely nélkül), de ezt már megvitattuk Chaten ;) :D ügyes vagy te lány meg "hülye" <3 :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, sietek! És most már tényleg... Köszönöm. (:
      Big hug,
      Kriszti

      Törlés